מכירה קפה / מסעדה / מועדון לילה, Gili Air Island near Bali, West Nusa Tenggara, אינדונזיה, Gili Air, Gili Indah, Pemenang NTB

מכירה - Cod. 37522

  • טיפולוגיה: קפה / מסעדה / מועדון לילה
  • אזור: 500 m²
  • חדרים: 2
  • רצפה: 500m2

למכירה היא ההזדמנות הטובה ביותר של השנה, אלגנטי חזק לבנות מותג חדש מסעדה יפה גילי אייר. המסעדה כוללת טרקלין גינה בבריכה בשטח של 500 מ"ר עם מתקנים מלאים:
* בריכת שחיה
* מטבח
* בר
* גדול joglo 9 x 10 מטרים עם עץ לחתוך גג, אלגנטי מאוד
* חדר צוות x 2
* חדר אמבטיה לאורחים x 2
* מקלחות צוות x 1
* חדר מניות
* חדר גנרטור
בניית מסעדה זו הושלמה במרץ 2018 עם חומרים באיכות הטובה ביותר ואת היסוד. זה יכול להיות בקלות להפוך בקלות וילה וילה פרטית רק על ידי הוספת קירות joglo.
מכירה זו היא קרקע לבנייה רק עם מצב Freehold. הוא כולל את כל המבנים, גינה, בריכת שחייה עם מכונה וכו 'זה אינו כולל חפצי מסעדה או רהיטים. זה גם לא כולל את המותג שלנו או החברה. גילי אייר היא מקום נהדר עם עתיד גדול יותר עבור העסק הקולינרי ולינה עם הכנסות ממכירות גבוהות יותר מאשר באלי.
מיקום המסעדה נמצא במרחק של 200 מטרים בלבד מחוף סאנסט (Sunset Beach), על הכביש הראשי של רחוב סאנסט (Sunset Boulevard). הנכס מגודר עם שער כניסה בסגנון ג'אוואני (הוא פתוח ופועל עד המכירה).
זה במחיר נמוך מאוד עבור מכירה מהירה בשל הנסיבות האישיות. מחיר הקרקע בתוספת עלות המבנים הוא מה שאנחנו מבקשים. זה מאוד יקר ומורכב לבנות באיים גילי עקב משאית, סירה, עגלת סוסים ועלויות פורטר, אז זה הזדמנות לא לפספס.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB